Artikler

Her kan du læse artikler fra løb og andre arrangementer, som Enduroklub Danmark har stået for eller deltaget i.

Har du deltaget i en af klubbens træningssamlinger, været afsted med klubben til et løb el.lign, og ønsker du at skrive en artikel til hjemmesiden, så send en mail til: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Red Bull Sea to Sky Rally 2012, Tyrkiet

ISDE 2012 - Hold VM i Enduro  2012

DM i Ekstrem Enduro 2011

Italiensturen 2010:

Det er en fast tradition, at Enduroklub Danmark arrangerer en træningstur til Toscana i Italien. Læs om klubbens tur i 2010 her.

Sønderjysk Terræn Cross 2010:

Dette klassiske danske løb havde sit "comeback" i 2010 med et deltagerantal, der sprang alle danske rekorder. Læs mere om løbet her.

Stångebro 2009:

Søren Nissen debuterede ved sit første Enduro-løb til "Stångebroslaget", som er en (og muligvis den teknisk mest krævende) ud af de tre svenske "Enduro-klassikere". Læs om hans strabadser her.